@yelb
“Yaz” diyorlar bana ilkokuldan beri. Artık anlayabildiklerinden mi, fark edebildiklerinden mi, yoksa sırf sevdiklerinden mi bilmem. “Yaz” dediklerinde bir hoş oluyor içim, baktığımı görenler var fark ediyorum, gurur denilen kireçlenmiş kasımı biri ovmuşçasına kurtuluyorum tutukluğundan. Ben de yazayım istiyorum çoğu zaman, sanırım o zaman bu zaman.