
Nedir bu sendeki acele?
Secdeye son anda varacak gibisin.
Sanki gökyüzü kapanacak da
bir tek sen dışarıda kalacaksın.
Korkuyorsun…
Ölümü doğuracaksın yoksa,
zaten öldün mü?
Bu telaşın nedir?
Toprağa mı yetişiyorsun,
kendine mi yoksa bir yabancıya mı?
Gözlerimden akan yaş değil;
biraz kan,
biraz irin sadece.
Çünkü uzun zamandır
yaralarımı suyla değil,
suskunlukla yıkıyorum.
Bir yüzüm kaldı aynalarda,
ona da güvenmiyorum artık.
Gece, adımı benden iyi biliyor;
gündüz ise beni tanımazlıktan geliyor.
Nedir bu sendeki acele?
Ben daha düşüşümü bitirmedim.
Sen çoktan varmış gibisin
olman gereken yere.
Yorumlar (1)
Yorum yazmak için giriş yapmalısın.
- ilker çatak18 Haziran 2026 · 17:42
çok başarılı
