
Hadi gelsen de biz olsak
Sofralar kursak birlikte
Gül açsam güneş olsam
Yorgun gözlerimden öpsen ya beni
Öptüğün yerlerden yeşersem
Umut olsam yalnız kalplere
Hayata da sövmesek
Bir gün düğün bir gün cenaze nihayetinde
Onu da öyle kabullensek
Neleri kabullenmedik ki
Affetsek keşkelerimizi
Kaybettiklerimizle güzelleşsek
Susma niyetim kabul edildi
Artık özgürüm.
Yorumlar (0)
Yorum yazmak için giriş yapmalısın.
