Çengel Fanzin - 5"Ölüm" temalı fanzinimiz için eser alımı başlamıştır. Lütfen eserlerinizi 30 Haziran'a kadar cengelsanatedebiyat@gmail.com adresine iletiniz.
UN PETIT POEME
ŞIIR

UN PETIT POEME

Kaan Sinan3 Mart 20265 dk okuma20

“Şiirini sikeyim” dedim ibneye, hiçbir yere giden yoldaydım, parlak çağların sonuydu bu
Birbirinin sikini okşayan şairler, birbirini taşlayan şairler, en iyisi ya da en iyileri
Karanlığın içinde yüzde bir faça gibiydim, böbrek sancısı götümü sikerdi ve dişlerimi sızlatırdı
Araba camından sarkan keşler ateş ederdi ve topal sokak köpeği bok çuvalı gibi serilirdi yere
Yoğurt çorbasından aşıkla alay etmeyi icat eden kadına dek yaşam bir illüzyondu
Dokunduğum her şeyi karanlığın içine çekip durdum, Orhan Veli’nin mezarına bir türlü gidemedim
Kendi boğazını kesmiş bir adamın ölümünü seyrettim, yavaştı ve kan kokusu mide bulandırıyordu

“Şiirini sikeyim” dedim ibneye, turnikeyi çözüp kalorifere yaslandım, bulantı mevsimi başıydı bu
Lydia Lunch dinlerdik, Yeni Vizyon’un yeni sayılarını konuşurduk, bir de sevdiğim bir kadın vardı
Her şeyin iyi olacağına dair yalanlar söylerdim, değişeceğime dair… iyi olacağımıza dair…
Karın boşluğuna atılan yumruk bir dizi olaya sebep oldu ve kaçmaya başladım
“Hassiktir” dedim ibneye, bir sokak arasında birkaç tek sigara uzattım Ekrem’e
Ve kendi kusmuğunda boğulmadan önce son görüşümdü onu, birkaç şiiri kaldı benimle
Uzun süre yazamadım…

Atom Heart Mother Suite çalıyordu, ve içi boşaltılmış kadavraların üzerinden geçiyordu
Kaküllü kadın hapları vardı, asidi kaçmış prezervatifler ve evren zırvası, hepsi cansızlığa özgü
Dejenerasyon ve şırıngalarda miras hepatit, bağırsaklarını tükürünceye dek kıvılcım kusmak

Sonsuza dek kilo almadan önce kitaplarımı dağıttım, “kitapları sikeyim” dedim ibneye
Rutubetli bir düşün içinde sıkışıp kaldım gün ve gece, yitip giden gençliğe ağladım
Paramı kumarda kaybettim ve kendini öldürmeye cesaret edemeyen bir kadına rastladım
“Bazen” dedim ona, “tornavidayı saplayıp çenemin altına, bir delik açmak geçiyor aklımdan”
Bir kadını başka bir kadını daha sevmeyecekmiş gibi sevmek ya da cam yutmak gibi… eh…

“Şiirini sikeyim” dedim ibneye, şiir dediğin bok şizofreniye benziyor;
Olmayan bir kadını sever, olmayan bir tanrıya tapınır ve yaşanmamış bir hayata ağlarsın

Rastgele

Yorumlar (0)

Yorum yazmak için giriş yapmalısın.