zeloshka why
Annemin şantajıyla tıpçı oldum. Aslında filoloji/sanat/müzik/fizik/matematikti benim ilgi alanlarım. Bir hastalıktan dolayı bir süre doktorluğa ara vermiştim. O sırada hayatımın analizini yaparken Almanca hocamın dediği aklıma gelmişti: "Tıp mı? Ne tıpı? Sen filologsun, sen sanatçısın, sen mühendissin. Sen doktor değilsin!" Küstü bana ve onu bir daha görmedim. Onun ilk Türk öğrencisiydim. 9 sene arka çıkmıştı bana. En azından bir kitap yayınlamadan karşısına çıkmaya cesaret edemiyorum.
Kademe:Yeni
Üyelik:1 yıllık üye
Öykü:1
Aldığı toplam yanıt:0
Toplam beğeni:0
Çengel'e Takılanlar
Forum yazılarını ve yorumlarını görebilmek için topluluğa katıl.
