
Resim yalnızca 25x35 cm ve resim kâğıdı üzerine. Resme adını verdim ama henüz imzamı atamadım. Boyanın kurumasını bekliyorum ama imzam olmasa da resmin benim olduğu belli oluyor sanırım. Bu resmi sevdim. Belki büyük bir tuvale aktarabilirim. Benzer mi? Bilmiyorum. Benzemese de olur. Nasılsa bu resimden hareketle daha derin bir sessizlikle başka bir “Kül Renginde Sabah” doğar.
Van Gogh’un dediği gibi, “Sanat doğanın içindedir; sanatçı, onu oradan çıkarabilendir."
Yorumlar (1)
Yorum yazmak için giriş yapmalısın.
Yavuz Evliyaoğlu8 Haziran 2026 · 09:16Elinize sağlık ben beğendim
