
Bu âlemde bile bile kendimi yakmalıydım
En son dizeyi en başta yazmadığım için
Araf'ın acısı çökmüş içimize
Böyle sürmez bu karanlık
Acıyı anlatmak hiç kolay değil
Adı konmamış ihanet var dört yanımızda
Açık konuşmam gerekirse, habis bir yaranın içindeyiz
Sabahın ayazından bile zehir damlıyor
Burası cinnet diyarı, hiç kimse itiraz etmesin
Öyle bir yer ki ejderha ruhu dolaşıyor sokaklarda
Bana da muhalif diyorlar, doğrudur, muhalifim
Çünkü gerçeğin çığlığıyla yürüyorum ben
Karanlığın iç odalarında veba başladı
Kardeşler kendi elleriyle kesti kardeşlerini
Ve şimdi kadim ölüm çok yakın
Gereken her şeyi yaptık, kendimizi yakmak dâhil
Keşke mühürleyebilseydik o lanetli kapıyı
Yorumlar (0)
Yorum yazmak için giriş yapmalısın.
