Çengel Fanzin - 5"Ölüm" temalı fanzinimiz için eser alımı başlamıştır. Lütfen eserlerinizi 30 Haziran'a kadar cengelsanatedebiyat@gmail.com adresine iletiniz.
ÇİRKİN İSYAN
ŞIIR

ÇİRKİN İSYAN

Yavuz Evliyaoğlu4 Kasım 20232 dk okuma27

Hoşça kal Tanrım
ben yine isyandayım

Çirkin yaratmasaydın beni
yüz çevirmezdim senden
kaderin diye dayatmak neden?
Ne güzellik var ne asağlet
Kirpiyi yaratmasan da olurdu sanki
veya bir fok balığını...
Zararım faydamdan fazla geliyor
boşa sanki nefes aldığım
Hiç âşık olunamayacaktım mağdem
ne diye beni yarattın?
Güzelse ilk yaratığın âdem
söyle,
ben neden çirkinim, neden?
Olmayacaksa beni gözü açık seven
çıkıyorum yolundan ben
Tanrım hoşça kal

Komikliğimi al başına çal
istemiyorum bu tam zamanlı şaklabanlığı!
Eleniyorsam yüz yüze mülağkatlarda
üremem için yalvartıyorsan beni bir âdem kızına
derimi kalınlaştırmak zorundaysam
güzel atıfları kendine alıp
boşaltıyorsan çirkinliğini benimle
bağırıyorsam duyulmak için
isyan ediyor işte bu piçin.
Bana göre değil bu yaşam
Güzelin ettiği küfür helal
çirkinin duası bile haram
Asi yarattığın için cehennemse yerim
en azından bu dünyada kendi yolumdan giderim
Tanrım bana eyvallah

Aynaya bakamam hiçbir sabah
Ben zaten bakılsın diye yüzüme
bir yerlere çağırılmadım ki hiç.
Onları sıcak tuğla yapmışsın ah
Beni de alelade bir kerpiç
Kudretin mi yetmedi
herkesi güzel yaratmaya;
Yarımız inci yarımız matah
Bahtın güzel olur diye
bir de teselli uydurmuşlar bah bah
Mahkûm kalır mıydım elime
güzel olsaydı bahtım
Sakın avutma beni, sakın
çocuk muyum masallara kanayım
İnanmıyorum kadife tenli hurine
olsaydı eğer,
o da bakmazdı zaten bu çirkine.

Hoş çakal tanrım
Ben yine isyandayım

 

Rastgele

Yorumlar (0)

Yorum yazmak için giriş yapmalısın.